Klachtenregeling - BLOEM en Puur at Home

  • Account
  • Winkelwagen (0 artikelen)
  • Start
  • Nieuwe producten
  • Home
  • Geopend donderdag 18.30-20.30/vrijdag 10.00-13.00
  • NL: €6,95 / BE:€9,50. Vanaf €75,- gratis verzenden
  • // Klachtenregeling

  • Sfeerruimte
  • Categorieën
    • Toussaint Geurstokjes met bergkristal
    • Potten, kruiken, vazen, dienbladen en planken
    • Kaarsen en Kandelaren
    • Kussens en Plaids
    • Kunst bloemen, takken en kransen
    • Cadeaubon & Boetiekgids
    • Unieke items
    • Keukenaccessoires & Badlinnen
    • Buiten leven
    • Sale
  • Vriendinnen Shop Moment
  • Home
  • Over ons
  • Contact
    • Geopend donderdag 18.30-20.30/vrijdag 10.00-13.00
  • Gastenboek
  • Privacy statement
  • Algemene voorwaarden
  • Klachtenregeling
  • Verzending / Retourneren
    • NL: €6,95 / BE:€9,50. Vanaf €75,- gratis verzenden
|Share Meer


Klachten:

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.
We raden u aan om eerst klachten bij ons te melden, door te mailen naar info@bloemenpuurathome.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw klacht aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. 
Het Voor Consumenten in de EU ook mogelijk om Klachten aan te melden via Het ODR-platform van de Europese commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet  in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.



BLOEM & Puur at Home. Kruisstraat 10, 4007 PC Tiel. BTW: NL001914680B03 KvK: 69666725

powered by 123webshop.nl