|Share Meer


  • Start
  • Nieuwe producten
  • Account
  • Winkelwagen
  • Geopend donderdag 18.30-20.30/vrijdag 10.00-13.00
  • NL: €6,95 / BE:€9,50. Vanaf €75,- gratis verzenden
  • WOONDECORATIE
    • Toussaint interieur Geurstokjes met bergkristal
    • Potten, kruiken, vazen, dienbladen en planken
    • KAARSEN EN KANDELAREN
      • Puur wonen
      • Led kaarsen
    • KUSSENS en PLAIDS
      • Silt
    • Kunst bloemen, takken en kransen
    • Cadeaubon
      • Amberblokjes
  • Unieke items
  • Keukenaccessoires & Badlinnen
  • Buiten leven
  • Sale
  • Fairs
  • Vriendinnen Shop Moment
  • Home
  • Over ons
  • Contact
    • Geopend donderdag 18.30-20.30/vrijdag 10.00-13.00
  • Gastenboek
  • Privacy statement
  • Algemene voorwaarden
  • Klachtenregeling
  • Verzending / Retourneren
    • NL: €6,95 / BE:€9,50. Vanaf €75,- gratis verzenden

» Klachtenregeling

Winkelwagen (0 artikelen)


Klachten:
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.
We raden u aan om eerst klachten bij ons aan te maken door te mailen naar info@bloemenpuurathome.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw gesproken aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. 
Het Voor Consumenten in de EU ook mogelijk om Klachten aan te melden via Het ODR-platform van de Europese commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet  in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

BLOEM & Puur at Home. Kruisstraat 10, 4007 PC Tiel. BTW: NL001914680B03 KvK: 69666725

powered by 123webshop.nl