Klachtenregeling - BLOEM en Puur at Home

  • Account
  • Winkelwagen (0 artikelen)
  • Start
  • Nieuwe producten
  • Gratis verzending vanaf €50 euro binnen Nederland
  • Klachtenregeling

  • Fairs & Events
  • ProductcategorieĆ«n
    • Woondecoratie
      • PMR
      • Ambachtelijke olijfzepen
      • Kransen
      • Potten, kruiken, vazen en dienbladen
      • Kaarsen en kaarsenhouders
      • Kussens, plaids en vachten
      • Decoratie
      • Lieve hebbedingen en kadootjes
    • **WEEKAANBIEDING**
    • Unieke items
    • Geurblokjes
    • Buiten leven
    • Keukenaccesoires
    • Cadeaubon
    • Sale
  • Home
  • Over ons
  • Contact
  • Verzending
  • Gastenboek
  • Privacy statement
  • Algemene voorwaarden
  • Klachtenregeling
  • Retourneren

|Share Meer


Klachten:
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.
We raden u aan om eerst klachten bij ons aan te maken door te mailen naar info@bloemenpuurathome.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw gesproken aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. 
Het Voor Consumenten in de EU ook mogelijk om Klachten aan te melden via Het ODR-platform van de Europese commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet ouderen in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

BLOEM & Puur at Home. Kruisstraat 10, 4007 PC Tiel. BTW: NL001914680B03 KvK: 69666725

powered by 123webshop.nl